Vilken helg!!

Har haft en jättebra helg, fylld med aktiviteter!!

Lördag var det först hockeyträning sen handling av mat och julklappar.

Självklart har vi oxå fortsatt med Lucas rum vilket nu är klart sånär som på en list...

Det blev superfint!!
Nu är det bara inredningen kvar!
Kuuul!!!
Jag brinner verkligen för det här just nu!

Stjärntemat är ine hugget i sten då Lucas hade lite andra önskemål,
det är ju trots allt hans rum...men det blir kanon i alla fall!

Skall åka och kolla på denna plastmatta på Rusta,
kanske ett bra alternativ istället för de dyra Pappelino mattorna.




Plastmatta från Rusta 299:-

Söndagen började med Bowlingkalas för Lucas på Fyrishov,
perfekt alternativ till hemmakalas då barnen får
aktivitet, lunch och godispåse för 90:-/ barn.

Jag kände att jag inte orkade ta hem 10- 15 barn och fixa lekar och tårta och
allt sånt där.

Egentligen tycker jag att det är kul, men i år orkade jag inte.

Sånt här kalas fick han ju förra året.


Han fick jättemånga fina och bra presenter,
han var så lycklig på kvällen när han somnade i sitt nya rum!

Nej nu måste jag sätta fart...ska röja ur Filips rum så Clas kan börja där ikväll,
Ja jag vet att jag sa ifrån att ta hans rum oxå innan jul,
men det gick ju så snabbt och lätt med Lucas så nu kör vi!

Det blir ju så fint och så röjer man och kastar samtidigt!!

Tjippen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0