Ooooops....nu är jag visst här igen...

Är hemma och vabbar med Fille- killen.

Provade bara på skoj om jag kom ihåg inloggningsuppgifterna och det gjorde jag tydligen...

Ska villigt erkänna att jag saknar bloggandet.

Var in här för några dagar sen och letade kort på stugan och
började läsa mina gamla inlägg och log flera gånger.

Så glad att så mycket finns dokumenterat i ord och bilder.

Kommer nog att göra lite inlägg när andan faller på i alla fall...



Filip och Lucas i Tänndalen 2011, vilken utsikt!!

Just nu längtar jag efter att få åka slalom i Tänndalen med underbara
vännerna...

Blir nog ingen fjällresa i år, inte till Tänndalen i alla fall.
Får bli ngn utflykt till Kungsberget eller Romme Alpin i alla fall.

På återseende...  :)





Kommentarer
Postat av: Malena

Oiiiiii!

Yey!

Det var ett tecken att du kom ihåg inloggningen! :)

Känn nu ingen stress att prestera på bloggen. Gör det för din skull (och för min) och för att det är roligt!



Kram!

2012-02-21 @ 10:45:17
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

BAj thö wej! Haru sett att jag tonat min bakgrund?? ochg flyttat hela bloggen centrerat och inte i vänsterkant (fick lite hjälp där då....) Ingen verkar se att jag gjort någon förändring, första på hundra år! :) Fler är på väg. Snart ny header. NY coh ny, header över huvud taget....

2012-02-21 @ 12:43:32
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0