Lite av varje pyssel...

Ledig fredag som vanligt,
har varit och shoppat på jobbet.

Behövde lite nytt i garderoben och nytt i sminkväskan
inför helgen.

Ska snart tona håret bara jag fått i grabbarna lurreburre.

Den här veckan har jag levt på soppa och havregrynsgröt,
det är det enda min mage tål tydligen.

Har uteslutit pasta och potatis då går det bra,
fullkornsbröd funkar...

Har slängt in en pastagratäng till barnen i ugnen
och till mig själv har jag lekt mästerkock och gjort
en spenat & morotssoppa...blir nog mumma och mättande med
ett kokt ägg till.



Vackra färger på en "snällmotmagensoppa" !


Kommentarer
Postat av: Pernilla Thellnér

Åh va kul att du bloggar igen tycker ja!!!!!

2012-02-26 @ 21:37:12
Postat av: Malena

Idag åt jag linser, broccoli, kokt ägg, soja och sesamfrön för att vara snäll mot min mage. Det blev gott! Men nu sitter jag här och fiser ikapp med Ludvig till barnprogram! :D

2012-03-01 @ 18:34:26
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0