Jihaa...!

Jo rå så att, det blev fest i helgen kan man säga...

Både fredag  & lördag.

Fredag spontant och lördag planerat!


14 st var vi i vårat gäng, alla lika glada och spralliga!

Det var urkul och jag var överladdad och det
kändes igår kan jag säga, på olika sätt...

Orkade i alla fall ta mig ner till målet och möta Clas som åkte
Öppet spår. Han gjorde ett jättebra lopp och kände sig pigg när han kom i mål.

Bra jobbat kärleken! ♥



Bjuder på en suddig bild på mig och Mari från i lördags...
Den beskriver vår kväll på ett riktigt bra sätt:

" suddig och fartfylld "

Gasen i botten från början och galet roligt!!

Det gör vi om nästa år brudar!


Kommentarer
Postat av: Malena

Tonade du om ditt hår? :) Kul att få träffa alla!

2012-03-01 @ 18:35:25
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0