Så mycket som vill komma ut...

Men det går inte...
Allt som händer i mitt liv just nu är saker jag inte kan dela med mig av än,
Och jag tror att jag spricker snart för jag vill skriva av mig alla tankar och funderingar.
Tur att man har vänner man litar på så man kan få ventilera lite i alla falls. Tog en spontanfika med en vän i fredags som haft en stor tragedi i sitt liv men
Som nu fick vara mitt stöd och ta emot alla tankar jag har inom mig.
Skriver på Ipaden och jag är nog korkad för jag vet inte hur jag kan rätta stavfelen utan att
Behöva sudda allt. Funkar ju inte att trycka på skärmen...hjälp...någon?
Ja hur som helst så hoppas jag att jag kommer att ha tid att blogga om allt sen för jag tror
Att det kommer bli spännande läsning.
Idag står det fotbollscup och kalas på agendan.
Clas och Lucas har dragit iväg redan, jag ligger och lyx drar mig i sängen innan det är dax
Att upp och rulla lite chokladbollar till Filips kalas på simhallen idag.
MÅSTE få ordning här hemma, kraft kom tillbaka!
Imorgon ska jag ÄNTLIGEN träna igen efter påsklovspaus och benhinneinflammation som,
Peppar,peppar verkar ha gett sig nu...och medvträning kommer kraften...mums!!
Ha en underbar dag om ni orkat igenom all min text i inlägget och ser detta budskap!,
idag blir det en bra dag!,

Kommentarer
Postat av: Malena

Gose dig!



Har ju ingen padda men är lite van med appels produkter.

Om du trycker på skärmen och väntar så bör det dyka upp tre alternativ i en liten smal ruta. Gör det inte det? Man kan få trycka ganska länge (känns det som)



ses på fredag!

Kramen



Kram!

2012-04-15 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0