Välbehövligt..

Har haft en jätteskön helg här hemma,
med familjen.

Det är såna här helger vi nästan aldrig har,
HEMMA.

Oftast är det en massa saker uppbokat,
men inte den här helgen.

I lördags regnade det nästan hela dagen så det blev innepyssel,
barnen lekte och vi röjde lite skräp och tog reda på tvätt.

Söndagen, som oxå var mors dag började så bra den bara kan.

Jag blev väckt vid 8.15 och då möttes jag av ett legofritt golv,
grabbarna hade städat sitt lekrum uppe.

När jag kom ut på altanen hade de fixat vackra blommor i amplarna
plus att de varit ut och plockat en bukett liljekonvaljer.

TACK söta fina familjen!

Vid 11- tiden åkte vi och gick naturstig med svärmor & svärfar,
svågern Mange, kusinerna Viggo & Ida, kompisen Patrik,
Bengt & Carina, Adam & Linnea.

Hur mysigt som helst,
med tipspromenad och fikakorg.

Efter detta var vi ute i trädgården,
sågade bort lite gamla buskar och så har
jag startat projekt RÄDDA SVÄRMORS ROSBUSKE...




Vilken terapi det är att hålla på med växter,
det ska jag ägna mig mycket åt denna sommar,
det behöver jag nog extra mycket just nu.

Hämtade gumman vid tåget runt 18,
då fick jag en jättefin ckokladkaka med
ett fint kort...

Grattis på mors dag mamma!
Du är bäst och jag älskar dig!
Tack för att du alltid finns där.

Puss & kram / Johanna

Tack min fina, fina tjej!

Tar en dag i taget,
imorgon ska jag jobba.
Längtar efter tjejerna jättemycket...

Nu ska jag gå ut i den fantastiska solen och få lite terapi
och " prata" med blommorna...

Kommentarer
Postat av: Lizen

Det är verkligen terapi att hålla på med växter!

Vilken fin morsdag du hade!

Kramar i massor

<3 <3 <3

2010-06-01 @ 10:18:25
URL: http://kullanpalandet.blogspot.com
Postat av: Helene

Kramar i massor till dig.

Helene

2010-06-01 @ 20:37:23
Postat av: Malena

Vilken underbar helg!

Hoppas att du hade det bra första dagen på jobbet!

VIll träffa dig!



Kramar i tusen!

2010-06-02 @ 08:38:40
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0