Inspirationsdag!

Har precis lämnat barnen och är nu hemma
en liten sväng innan jobbet.

Jag och min underbara vän Malena var i Stockholm i
måndags på en inspirationsdag, vi körde fel och hamnade
i Sickla köpkvarter!

Ja jag säger då det,
vilket fint köpcentrum!

Allt från toaletter, provrum, god mat och
superfräscha butiker gav en kick som heter duga!

MÅSTE åka dit igen!!

Tack söta fina vän för den här dagen,
synd att den gick så fort bara...

Ska så fort jag har möjlighet att sitta här vid datorn
lite längre blogga lite om vad som inspirerar mig just nu!!

Ha en bra dag  mina fina vänner!!



Kommentarer
Postat av: Lizen

Vilken tur att ni körde fel då! Det är någon mening med allt!!

Ser fram emot mer bloggande finaste Karin!



Kram

2010-05-05 @ 09:27:52
URL: http://kullanpalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0