Godmorgon!

Vilken underbar morgon, vilken underbar dag!

Har precis ätit frukost med grabbarna,
Clas är ute på åkrarna och Johanna hör jag
babblandes och fnittrandes i sitt rum...

Härligt!!

Hade en helt fantastisk Valborgs- kväll med Bengt  & Carina,
middag hemma hos dom och sen fyrhjulingfärd till brasan.

Skönt att vi äntligen har en brasa att åka till som ligger
så nära, det är ett drivet par i byn som har tagit på sig uppdraget.
Eloge till dom!

Igår var jag VÄLDIGT trött,
var bara hemma och gjorde typ ingenting.
SÅ SKÖNT!

Jag har svårt för det,
att göra INGENTING,
men igår tog nog både hårt jobb
och valborgsfirande ut sin rätt.

Ska idag plantera om mina små plantor så de inte dör,
är så mysigt att se hur de bara växer & växer!

Älskar våren bara för att den symboliserar " pånyttfödelse".
Snart har allt bara exploderat och är helt grönt
Like it a lot!

Har nyhetsmorgon på,
hörde nyss en helt underbar låt
med Hoffmaestro & Chraa,
men jag vet inte vad den heter...
men det ska jag ta reda på för den var helt super!

Ha en superdag,
det ska jag!

kram kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Lousie roclar loss på det. Jag har fortfarande lite problem med spelet! Jag tycker det går så fort ibland. Men vi kan spela det någon gång tsm vi tjejer eller så ;) Det kan bli kul med en lite "tävling" eller något.

Det var så lite. Alla tre tyckte det var kul! kraam♥

2010-05-02 @ 22:26:19
URL: http://bargluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0