För kärlekens skull...



Älskar den här låten...♥


Var på bröllop i lördags när den här låten framfördes
av brudgummens dotter, så vackert!

Förknippar också den här låten med möhippan vi
hade förra året i maj för min fina vän Carina.






Här är jag och Carina dagen innan bröllopet,
vi hade picknick vid ån och sov sen på hotell,
natten innan den STORA dagen för henne och Bengt!

Snart firar ni ettårig bröllopsdag!
Tänk vad ett år går fort!

Jag är gärna barnvakt om ni väl göra något mysigt
på söndag!

Hör av Er!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack min underbara vän! Åh, jag önskar och hoppas att jag får tillfälle att göra något lika värdefullt för dig. DU förgyllde vår dag, så många tankar och känslor och fixerier som kom från dig. Härliga människa, tack för att du är min vän.



Återkommer om bröllopsdagen. Vi valde ju morsdag så vi får labba lite för att få allt att gå ihop!

STOR KRAM

2010-05-24 @ 12:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0