Vaknade piggelin...

kl 05.14 imorse...

Trots sent i säng så vaknade jag pigg & glad!

Övertygad om att vitaminerna och blutsaften fyller sin funktion...

Nu ska jag göra mig i ordnig för en ny kul dag på jobbet,
har många roliga uppgifter som måste göras idag!

Men måste man göra något roligt så är det väl bra!

Idag öppnar förresten ett nytt inredningsvaruhus i Stockholm...
skulle gärna vara där och få ännu mer inspiration,
för är det något jag är fylld med just nu så är det INSPIRATION!!

Varuhuset heter Gertrude Home Bed & Bath, ligger intill Norrmalmstorg.
Här finns möbler, textilier och prylar som är tänkta till sov & badrum i första hand.

Det är NK Bädd & Bad som flyttat ut från NK och växt till ett eget varuhus!

För första gågen på länge kommer man i Sverige kunna se möbler och accesoarer
från Ralph Lauren Home!!!

Andra exempel på märken är Kenzo, Designers Guild, Schlossberg och Calvin Klein Home.

Ta en kik på hemsidan:

www.gertrudes.se

SPÄNNANDE!!


Detta är ett måste på vår inspirations dag den 3:e maj Malena!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0