Vackrast.....ever!!

Sitter och lyssnar på Anna Bergendahls " This is my life".
den går om och om och om igen!!

SUPERFIN OCH HELT KLART EN AV DE BÄSTA LÅTAR JAG HÖRT!!!



Här är Anna efter att hon fått guldbiljetten av Idoljuryn...
ni minns väl hennes magiska stämma som trollband den svenska publiken
...OCH juryn!!



Ja vad ska man säga...
jag kommer att rösta järnet för att Anna ska vinna hela skiten...
Den här låten gör att jag ryser och blir alldeles tårögd!



Lyssna och njut...OM och OM och OM och OM IGEN och IGEN och IGEN!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Åh! Jag såg aldrig Idol förra året! Har tänkt att jag ska se det där klippet men det har inte blivit av! Läste om henne i Andreas Carlssons själbiografi och känslorna han hade när hon sjöng för dom. Jag fattade att hon var något extra men sen har det som sagt inte blivit av att leta fram klippet. Därför blev jag så glad när hon dörk upp i Melodifestivaeln. VILKEN TJEJ!!!! Hon är magisk! Hennes röst är helt otrolig och hon är sååå Söt!! Heja, heja heja!!

2010-03-01 @ 10:38:06
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malin♥

aww.. ja det är väl så ^^.. Men kan inte sluta tänka på det! I'm so happy! <3

2010-03-01 @ 19:53:34
URL: http://bargluund.blogg.se/
Postat av: Jessica Svensson

Yes!håller med dig...tyckte d va d bästa bidraget jag hört på år å dag till melodifestivalen!vilken röst.......rysningar!

2010-03-03 @ 18:30:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0