Ut i solen!

Uppdrag* 2 för dagen är uträttade!

Nu går jag ut i solen och tar mig en timmes prommis,
med musik i öronen...mitt bästa sätt för att ladda mig med positiv energi.

Tänker så bra när jag är ute och går...

Får ta ett koppel med mig då en hund med vårkänslor har
lyckats komma på hur man hoppar ur hundgården...
får se om han dyker upp under min promenad...förhoppningsvis!

Förresten så kan jag ju likna mig själv vid att vara instängd i en hundgård,
jag har snart kommit över stängslet jag med...

I´m on my way...

Nu får ni inte misstolka detta och tro att jag mår shit i mitt liv för det gör jag absolut inte,
jag har bara kommit på hur allt ska bli ännu bättre!!

Bättre är bäst!!

Ut i solen med er nu!!

Kraam

Kommentarer
Postat av: Malena

Är vovve tillbaka?



Kram!

2010-03-11 @ 10:33:05
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0