Uppe med tuppen...

Godmorgon på Er!

Har precis skickat iväg sonen...

Han har hockeycup i Stockholm idag,
så det var bara att ställa klockan på tidigt, tidigt.

Ska nog gå och lägga mig igen,
Filip och Johanna brukar ju kunna sova lite längre på morgonen
så idag kanske den lilla mamman oxå kan få en sovmorgon.

Idag ska jag börja packa inför våran fjällsemester,
ska bli SÅ SKÖNT och roligt att få åka till Funäsdalen,
så kul när hela familjen kan göra samma aktivitet.

Vi åker upp till våra vänner som har stuga där uppe,
det trevligaste paret ni kan tänka er!
Många skratt lär det bli...



Mamma och Leif har sovit här inatt och mamma hade med sig OS-mössor till oss
som hon virkat....så se upp i backen för snart kommer vi!!

Ha en fantastiskt dag!

Kommentarer
Postat av: Malena

Sjuk idag....



Om min hals håller så vill jag gärna prata med dig ikväll en stund om du hinner i packningen. Vilken kanondag vi hade igår!! Tänkte typ 500 gånger: NU skulle karin hört det här!! NU skulle Karin vait här! Så inspirerande! Du skulle kunna ha tagit till dig massor!! Det gjorde jag! Kul, kul kul!!

Nu ska jag vila lite.

Kram!

2010-03-14 @ 10:38:35
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

fiiina mössor förästen :)

2010-03-14 @ 10:38:53
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0