Tänk vad kul man kan ha...

Ja, idag har det åter igen varit en riktigt kul dag på jobbet!

Jobbade mellan 8 - 21 då vi hade modekväll och öppet extra länge.

Alla tjejerna hade fina nya fräscha kläder på sig och  
♥ the big boss
♥ var in och jobbade med oss ikväll!

Detta inlägg tillägnar jag henne ♥ the big boss ♥,
hon är ett riktigt energi knippe som plockar fram det bästa hos alla!

TACK FÖR ATT DU FINNS OCH TACK FÖR HJÄLPEN IDAG!
( you know what I mean...:)

Och NI mina underbara jobbarkompisar,
som jag vet läser bloggen...

TACK FÖR ATT NI FINNS OCH HJÄLPER MIG ATT DRIVA SKEPPET FRAMÅT
NÄR ♥ the big boss ♥ är borta!!!

Kommentarer
Postat av: Marran

Tack själv bästa Karin! Jag tycker att det är så kul att bara få komma på besök när jag är borta ett tag. Du och tjejerna gör ett fantastiskt jobb i vår butik. Som vi brukar säga... gör man det tillsammans så blir allt roligt. Kram på dig och familjen och njut av en skön helg.

2010-03-26 @ 06:29:32
Postat av: Malena

Önskar att jag haft tid att komma förbi! Men det avr jobb i Knivsta igår. Imporgon ska jag få träffa Edith :) Min systerdotter! :) coolt!!

2010-03-26 @ 08:47:56
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0