Ruschan hit, ruschan dit...

Men oj vad jag är glad idag!!

Har jobbat en sväng fast jag inte skulle...
men det var ju kul...

Har handlat inför helgen,
det var oxå kul och nu är kylen full med
massa gott!!

Ska nu åka och lämna en blomma till min underbara svärmor,
och det är ju kul för hon blir glad!

Snart åker jag och lämnar min älskade Johanna på tåget,
och det är ju kul för då får hon träffa sin pappa i helgen...

KUL KVÄLL PÅ ER!!

Vem vet kanske jag hinner blogga mer sen...

DET VORE JU KUL!!

( Förresten så är KUL ett ganska knasigt ord...
säg det flera gånger efter varann och testa...)

KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL...!!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad alla som har DIG i sin närhet måste tycka det är KUL, jag saknar DIG, DIN värme, spontanitet och glädje som DU verkligen kan sprida omkring Dig



Kram mamma

2010-03-28 @ 15:33:34
Postat av: Karin

Tack mamma! Det är ngt jag vill förmedla i alla fall! Kram på dig

2010-03-28 @ 18:52:42
URL: http://karinsreallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0