Ny energi....

...har flyttat in i min kropp!

Hade en HELT fantastisk kväll i Globen i Torsdags!

Tokio Hotel är riktigt riktigt bra!
( ja Johanna du hade och har rätt!)

Titta på Johannas blogg så får ni en riktig rättvis bild på hur
det var!

Jag känner för första gången på riktigt länge hur jag ska få kontroll över mitt liv!

Nu ska jag gå och lägga mig mitt emellan Lucas och barnens kusin Ida.
jag ska läsa min bok, min bibel, min vägvisare...
tack ICA för att ni visade mig vägen!

Allt gott till Er,
och ...
lyssna på det här....

Kommentarer
Postat av: Malena

Om jag inte vsiste bättre skulle jag tro att du blivit frälst! :) Hihi! bra att du investerar i dig själv och tar tag i Karin! Jag hejar! är nyfiken hur det gick in fredags! Får väl höra imorgon...



Kram M

2010-03-07 @ 08:34:31
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Jag har ev kanske en lunch inbokad redan.... Men det är inte spikat. Jag kollar med henne om det blir av eller ej. Om inte så kör vi!! Fortfarande IKEA??



Kram!

2010-03-07 @ 09:58:07
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Millan

Mmmmm.....

2010-03-10 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0