Läsa, läsa, läsa!!




När jag igår gick för att köpa lunch så
fullkomligt hoppade den här boken framför mina fötter!

Jag brukar inte rusa iväg till bokrean,
men den här stod upplutad mot några andra böcker,
den bara skrek:

" här är jag, köp mig!!"

Började läsa medans jag åt min lunch och nu kan jag inte sluta,
den har fångat mig totalt.

Läs den om du inte redan har gjort det,
läs den igen om du redan har läst den!

Ett citat ur boken som fastnat är:

" en sak som jag dock gjort rätt, är att jag har investerat
allt i den business som jag kan bättre än någon annan - Andreas Karlsson.

När du läser det här, ta bort mitt namn och sätt in ditt eget och upprepa
mantrat om och om igen. Du kommer bli förvånad över förändringen."

så mitt nya mantra är:

" En sak som jag dock gjort rätt, är att jag har investerat allt i den
business som jag kan bättre än någon annan - Karin Larsson."

Har inte levt efter det än,
men nu är det dax att sätta fart!!!






L

Kommentarer
Postat av: Malena

Bra där Karin!! Heja , heja! Jag tänkte att du skulle gilla den här boken :) Har vår utlånad nu men tänkte erbjuda dig den sen. Men nu har du ju en alldeles egen :)

Har en annan bok som ligger och väntar på dig hemma i hallen. Är du hemma ikväll? Behöver din hjälp med en sak. Smaksak kan man säga - till hemsidan... Jag plinger dig ikväll så får vi se om du har tid att slå på datorn ett slag.



Puss!

2010-03-03 @ 15:58:57
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Sjukhusbanden runt armen är delfinarie och turtlefarm band från Caymanresan :)

2010-03-03 @ 16:07:57
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0