Honey, i´m home!!

Hemma igen och snacka om att jag har vårkänslor!

När jag brände hem på E4 blev jag hur sugen som helst på
att få köra en fet sportbil!
Har aldrig gjort det,
men jag sätter upp det på önskelistan med!!

Älskar när det är bara vägar så man kan gasa lite...;)

Nej nu ska jag rota i skåpen och göra en torsdags gourmet middag,
varför inte pannkaka...just ja gourmet sa jag ja...;)

Nej ingen färdig matlista den här veckan heller...
kan tydligen inte hålla det längre än max en månad...

Men vad gör det,
bara vi får mat i magen!!

Njut av det som är kvar av denna underbara dag,
jag tror baske mig att den är här nu...våren alltså!




Kommentarer
Postat av: Malena

Jobbar du imorgon kväll? Om inte, ska ni vara hemma?



Kramen!

2010-03-11 @ 19:40:18
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0