Hemma igen!!

Ja nu har vi kommit hem igen,
ruskigt vad det gick fort!!

Och TACK, TACK, TACK för att ni kommenterat,
jag blir så glad!!

Fortsätt så!

Vi har haft det URMYSIGT med våra vänner uppe i fjällen.

Både vi och barnen fyller " måbra- förråden" mer än väl när vi träffar
Er Malin & Per, Linda & Erik!!
Ni är SÅÅ mysiga att umgås med!

Det var LYXA HELA VECKAN som var temat...

♥ skidåkning för fulla muggar...
♥ det blev restaurang- lunch med EN STOOOR Stiegl- öl varje dag...
♥ två eller tre- rätters hemma i stugan varje kväll...
♥ glada & lyckliga barn
♥ glada och lyckliga föräldrar

Ja som ni ser så har vi haft det FANTASTISKT!!

Nu är jag laddad för jobb igen,
har några intensiva men roliga veckor framför mig!


Kommentarer
Postat av: Marran

Hoppas att veckan blir bra på jobbet. Undvik dock ölen på lunchen, man vet ju inte vilka lyxvanor du tar med dig hem??? Vi kanske kan ta ett glas vin tillsammans en kväll och lyxa till det lite i vardagen.

2010-03-22 @ 06:36:44
Postat av: Karin

Marran: Ja ölen undviker jag och restaurangbesöken oxå...men en vinkväll absolut!



kram

2010-03-22 @ 07:07:45
URL: http://karinsreallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0