Godmorgon!

Oj vilken vacker dag som välkomnar oss idag!

Jag riktigt sprudlar av energi och skall lägga den på
något jag brinner för idag...

Hade jag inte varit så här förkyld hade jag tagit en träningsrunda,
jag tar nog en lugn promenad med hundarna och super in den
härliga luften ute i alla fall.

Jobbar kväll i kväll så jag har förmiddagen på mig att göra
något för min egen skull.

Idag upprepar jag mantrat,

" en sak som jag dock gjort rätt, är att jag har investerat allt i den business
som jag kan bättre än någon annan - Karin Larsson"

Ha en fin dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Tjejen! Hur mår du? Vet du Karin, jag ska börja jobba i Gränby igen 3 dagar i veckan :) Skulle vara så roligt att luncha tillsammans någon dag!



Kram

2010-03-10 @ 07:58:53
URL: http://johannarodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0