Det berör...

Har varit hos Clas kusin på 40- års kalas och ätit underbar smörgåstårta.

När vi kom hem slog vi självklart på Let´s Dance finalen och den var
RIKTIGT RIKTIGT BRA!

Min sambo älskar ju att "FJERKA" så han zappade under reklam- pauserna
och för en gångs skull så gjorde han helt rätt som ändrade kanal...

Vi hamnade på Skavlan...och där var bl a Noomi & Ola Rapace gäster.

Vilket par, vilken glöd & vilken spänning!!!

De berättade om tiden då Noomi spelade in Millenium- serien
och hur hon blev förändrad under den här tiden,
MYCKET intressant!

Har alltid gillat Ola Rapace, speciellt i Tusenbröder där han spelade Hoffa,
och nu gillar jag hans fru Noomi MINST lika mycket.

I Millenium filmerna är hon ju otroligt kall och hård,
"riktiga" Noomi är inte alls så.
Det verkar som hon haft en hård uppväxt,
med tanke på hur hon beskriver det i  Skavlans program ikväll.

Åh jag blir så nyfiken,
jag vill veta mer... 






Ett OTROLIGT VACKERT PAR...OLA & NOOMI RAPACE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0