Bakar och ryser...

Bakar med Filip & Johanna,
kladdkaka och chokladmuffins...

Lyssnar samtidigt på musik,
musik är ju livet  så är det bara...

Kan inte förstå hur en låt kan beröra så mycket
som This is my life gör...

Kombinationen Anna och denna låt gör så att jag får
rysningar och tårar i ögonen.

Att denna låt med den här texten dyker upp just nu i mitt liv är bara ännu ett
tecken på att jag och mitt liv så sakteliga håller på att förändras...

Har varit hos en livscoach för en och en halv vecka sedan,
och det var en upplevelse utöver det vanliga.

Denna timme med livscoachen har laddat mig med så
mycket energi att jag nästan blir lite rädd för mig själv...

Men jag säger bara en sak,
ingenting kan stoppa mig nu
och ingen sätter sig på mig något mer...

En till låt som varit betydelsefull i mitt liv är denna:



Fick mig att öppna mina ögon och gav mig mod till
att ta ett jätteviktigt beslut vid den tidpunkten i mitt liv
...

Har många låtar som känns lite extra i hjärtat,
kanske det blir något mer inlägg om det senare.

Känner att jag är väldigt öppen nu,
men det känns inte fel och
från och med nu går jag på magkänslan...

Kommentarer
Postat av: Malena

Magkänslan är den bästa känslan att lite på!

Ha ingen ångest OM det nu skulle vara du som smittat mig, vilket det förmodligen inte är.. Ångest blir varken jag frisk av eller du glad av :)

Hon var ju ännu vassare igår, Anna! Missade igår men har lyssnat idag istället. Fiiint tillpiffat på bloggen!! :)

2010-03-14 @ 11:07:47
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: gittan

Go Karin, go Karin! Vet hur det känns när man är så sprängfylld av energi att man tror att man kanske sprängs!:)Visst blir livet bara bättre ju äldre man blir? Kram

2010-03-20 @ 11:09:52
URL: http://bubbelgumosockervadd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0