Blodomloppet...

http://www.unt.se/tv/#category=390&date=2010-6&clip=967721&startTime=0m0s

Klicka på länken ovan så kan ni se våran minsta
pojke Filip när han var med på uppvärmingen innan
Kapilären som är barnloppet som går innan de vuxnas lopp Blodomloppet.

Han är mitt i bild med vit t-shirt, blåa shorts och har tungan rätt i mun...
ungefär när det gått tio sekunder på filmen...

Jag, Clas och Lucas skymtar oxå till lite här och där...

Jag var lite skeptiskt först att åka ner av olika anledningar,
men vi gjorde det som en familjegrej och jag ångrar det inte.

Clas sprang en mil på en riktigt bra tid och efter loppet hade vi picknick i
gräset med Clas jobbarkompisar.

Anmäler man ett lag med fem personer så får man en matkasse
av Ica, med massa smarrigt i.

Gårdagens lopp hade ju de bästa förutsättningarna när vädret var så fint!

Man kan gå, lunka eller springa 5 eller 10 km.

Kanske en mysig grej att göra nästa år med tjejerna på jobbet...?
Eller vad säger ni tjejer...;)

Kommentarer
Postat av: Malena

Men oj! Tänk att min gudson är TV-kändis nu! Häftigt!! :)



Kram!

2010-06-02 @ 17:22:58
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Marianne

Nästa år springer vi ;)

2010-06-02 @ 18:55:58
Postat av: marie

Vi var 15 från jobbet som sprang eller promenerade på blodomlppet i Borlänge. Jätte trevligt och god picnic. Satsa på det nästa år med jobbet tycker jag.

Kram på dej!

2010-06-10 @ 21:26:12
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0