This is me today...



Ser lite trött ut...men det kanske inte är så konstigt när jag nu idag jobbar
min sjätte dag i rad...men jag är positivt trött, har fått en jäkla energi och
känner mig pirrig och glad!

Har så underbar jobbarkompisar som ger mig massa positiv energi.
Tack för att ni finns!

Igår kväll var vi hemma hos Bengt & Carina på middag och så kollade vi
på filmen från deras bröllop från förra året!

Ihhh vilka minnen!!
Urmysigt var det!

Nu måste jag sticka för jag ska luncha med fina Malena och Ludvig innan jag börjar jobba.

Ha det bäst!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Malena

Taaack för trevlig lunch!! :)

2010-08-02 @ 22:38:53
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0