Stugmys...

Är nu i stugan med min syster och hennes fina flickor Sandra & Emilia
och mina fina pojkar...

När jag kom fram igår hade syrran och mamma fixat gubbröra med
tunnbröd och rosé till...vi satt och pratade till 2 ungefär...urmysigt!

Barnen sov så klart och när jag fick krypa ner till Lucas blev jag alldeles
varm i kroppen...som jag har längtat efter dem!!

Filip låg i samma säng som mamma så han fick jag snusa på när vi vaknade
vid 9...

Nu ska vi åka ner till Mora Centrum och kolla lite...
barnen ska få köpa lite 1- kronas lotter och hoppas på vinst.

När jag var 11- 12 år sommar jobbade jag med att stå i lottkiosk
på somrarna, det var jättemysigt och det gick åt några högvinster.

När det var lugnt i kiosken så köpte man ju några lotter själv och jag vann
högvinsten inte mindre är 2 gånger...

En igelkott som var cerise och nästan en meter hög och nästa gång
vann jag en rosa nallebjörn som var ljusrosa och hade en ljusblå keps...
Vilka minnen...

Nej nu måste vi åka...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0