Berkingebadet...



En annan dag blev det en utflykt till Berkingebadet...
Pappa han är bra på att göra utflykter han...

Det första Lucas sa när han kom hem var:

" mamma det här var det roligaste jag gjort!""



Korv med pommes till lurre...



Strandmys!



Melonmys...

Vilket härligt sommarlov de har,
sommaren 2010 är nog en
sommar vi kommer att minnas.

Vi har gjort så mycket roligt och det bästa
är att den inte är slut än.

Just nu befinner sig grabbarna uppe i Mora
med mormor då jag och Clas har börjat jobba igen.

Är jättekonstigt att inte ha dem hemma,
jag väntar bara på att de ska komma hem
och stoja lite.

Idag kom i alla fall min älskade Johanna hem igen,
 efter två veckor i Finland med sin pappa.

Hon har nu hunnit fylla 14 år!
♥ Stora tjejen! ♥ 



Den här dagen när du tog de här bilden minns du väl hjärtat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0