Underbar lördag...

Har precis ätit upp min frukost bestående av bacon & ägg och massa sallad
och kaffe såklart!



Är ledig idag och Clas och Filip är och jagar,
jag och Lucas skall ta på oss skidorna och åka en vända nu
på morgonen.

Nu har vi kört LCHF se i måndags,
det är så kul!!

Den här veckans matlagning har varit ett rent nöje,
längtar redan tills jag skall göra nästa veckas matsedel.

Vägde mig nu innan frukost och har sen i söndagsmorse gått ner 3kg!!
Hur är det möjligt att det kan gå så snabbt?

Igår gjorde jag Tex- Mex burgare och drack t  o m ett par glas vin,
det var jättegott och det bästa av allt...jag var inte sugen på någonting
annat efteråt.

Våra fredagar brukar se ut så här:

♥ lite senare middag framför tv:n

♥ smälla i sig massa snacks samtidigt som vi tittar på typ Idol eller Let´s Dance.

Igår hällde jag upp snacks till barnen,
bl a min STOOORA last ostkrokar, men jag var inte ens sugen...

Ja det är konstigt hur kroppen reagerar olika på olika sorters mat.
Jag trodde inte riktigt på brorsan när han lovordade LCHF i somras
på Gotland, men Patte...du hade rätt!

Ha en underbar lördag så bjuder jag på några bilder
på mig på min promenad häromdagen...



Ha ha ha ...jag ser ut som en riktig vasaloppsåkare!!!
Nej nu ut i spåret!!


Kommentarer
Postat av: Lizen

Åh vilken rolig läsning! Och grattis till de 3 kilona! Otroligt! Har berättat för sambon om dig och din diet (gjorde ju bacongratängen här om dagen). Han berättade om en jobbarkompis som kört LCHF-dieten och han höll på att försvinna och fick lov att avbryta. Ha en skön lördag! Kramen

2010-01-16 @ 10:13:14
URL: http://kullanpalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0