Tjöta...

Ja det är precis vad jag tänker göra om vår nya diet eller vad man ska kalla det!

Kul att ni är in och läser,
det uppmuntrar ännu mer!

Idag har jag gjort en korvgryta med Cabanoss som hade under 5 % kolhydrater,
bara 2 om jag minns rätt!

Den var oxå jättegod!

Jag är glatt överraskad över alla recept som vi gjort hittills,
längtar redan till imorgon,
då blir det Kyckling med soltorkade tomater och creme fraiche!

En kul grej är att min sambo redan har gått ner 2,5 kg på bara 3 dagar!!
Otroligt men sant!!

Jag har gått ner 1 kg...han har tränat lite mer än jag...
det måste vara det...elller så har han förändrat kosten mer än vad jag gjort...
han har småätit mer på kvällarna än jag sen han slutade snusa.

Ja hur som helst så tycker jag att det är kul att han går neråt och inte uppåt
med tanke på allt fett vi äter!

Nog om det för en stund...

Min älskade Johanna har ramlat på gympan idag och gjort illa handleden,
stackars...var lite orolig för att vi skulle få lov att åka upp och röntga,
men det känns bättre nu säger hon.
Vi hoppas att det bara var en stukning...

kram och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: millan

Heja, heja, heja!!!



Äh vi får nog byta diet....? Bra kämpat!!

Sitter o laddar för att ta tåget norrut! Vi måste ses och smälla de sparade raketerna!!! Hahaha! Kram

2010-01-14 @ 08:49:51
Postat av: bettan

Jag blir riktigt imponerad av er!!att ni redan gått ner i vikt!!! Härligt!!!Vi ska börja på babysim nästa vecka å vi vet inte riktigt hur det ska gå?!....typ baddräkt som håller in både här å där ;-)johan behöver också en! haha.....kanske ska prova eran matsedel!kram!!

2010-01-14 @ 23:20:27
Postat av: Malena

Ni är ju helt otroligt duktiga!!!

Stackars JOhanna!

Hoppas att det blir bra i handleden!



Vi var på ultraljud i Måndags! Det var till att visa upp sig från alla håll och kanter och direkt avslöja sig som flicka eller pojke. Fantastiskt att få se den lilla så tydligt och levande. Nu vill man bara se mer och det känns som evigheter tills det lilla livet kommer ut.



Vill träffa dig och hitt på nå. Bara du å ja!!



Kram!!

2010-01-15 @ 16:09:52
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: sandra

hej vännen!

hoppas du mår bra! gjorde laxen med västerbottenost...så gott!! och svårt var det ju def. inte heller!

sen har jag varit på mitt första spinning pass oxå, så himla kul, blir ett pass till nästa vecka!

kram sandra

2010-01-15 @ 19:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0