Migränen anfaller...

Aj aj aj det trycker och det flimrar...

Har nu tagit en tablett så ska nog den satans migränen försvinna
tills i eftermiddag!!

Det började igår kväll och fortsatte så fort jag vaknade.

Har varit och handlat det mest nödvändiga inför helgen,
och tänkte ta en träningsrunda,
men huvudet säger stopp...tyvärr...skulle verkligen behöva komma ut.

Nej skärmens ljus är för jobbigt så nu måste jag gå från datorn..

Ha en bra helg!

Update...det har börjat släppa!!
Vilken underbar känsla!!
Jihoooo!!
Tack gode gud för piller!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att huvudvärken ger med sig så att du får en bra helg. Migränen kommer ofta när det varit jobbigt och på ledigheten när man skall koppla av då slår den till.

Jag åker till Ulfshyttan idag. Skall åka slalom imorgon som jag inte gjort på 12 år.



Kram mamma

2010-01-22 @ 10:11:01
Postat av: Karin

Åh vad mysigt!! Jag skulle också vilja åka slalom med dig min älskade mamma!

När kommer du hit?

Längtar efter dig!!

Vi åker kanske upp nästa helg,

kan ni inte äta hos oss då?



kram

2010-01-22 @ 10:51:57
URL: http://karinsreallife.blogg.se/
Postat av: Malena

ja, trist att säga, men tack gode gud för piller :)



Jag såg masor av fuskfårskinn på mässan! Vet att det är lite knepigt att hitta. Prova att titta på Stoff & Stils hemsida. De brukar vara billiga också.



Puss!

2010-01-24 @ 10:29:33
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0