Matsedel vecka 4

Måndag: Enkel falsk lasagne          
Tisdag: Flygande Jakob          
Onsdag: Isterband med vitkålssallad ( falukorv & stuvade makaroner till barnen)
Torsdag: Torskfilé med mumsigt täcke        
Fredag: Ryggbiff m m           
Lördag: 40- års fest hos Malin & Per!!        
Söndag: Skinkstek ( blev ingen förra söndagen)      
               
Matknuten är nu uppknuten och klar!
Nu ska jag bara åka och handla allt som behövs,
men faktum är att handlingen går som en dans nu när
jag hittat ett bra rutin.

Igår hade vi en bra diskussion om vi skulle fortsätta med LCHF eller inte,
och vi har beslutat att köra två veckor till i alla fall.

Förra veckan hände det inte så mycket med varken vikt eller midjemått,
så jag kände att jag tappade sugen lite,
men jag har i alla fall inte gått upp det jag gått ner...

Måste komma igång med träningen...
Har inte hittat motivationen riktigt,
huvudvärken har bromsat mig...tyvärr...

Längtar SÅÅÅ till våren,
längtar efter att få höra småstenar krasa under fötterna...



En härlig vårbild på min guddotter Linnea och svärmors hönor.
Linnea med familj kommer hem från Thailand vilken dag som helst!
Längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0