Matsedel vecka 3

Måndag: Köttfärsbiffar med fetaost
Tisdag: Lax med smak av Grekland
Onsdag: Salamifylld kyckling  
Torsdag: Broccoligratäng med stekt kassler
Fredag: Tacoshofs ( eget recept)
Lördag: Skinkstek    
Söndag: Festlig ädelfilé  

Yes, here it is...

Det vattnas redan i munnen!

Våra barn har tyckt om nästan all mat,
men detta blir ett bra tillfälle att vissa dem
att det serveras en sorts mat och den äter man.

De får väl äta extra mycket potatis eller pasta om de inte
tycker att maten var god...

Du hittar alla recepten på www.lchfrecept.com

Måste bara berätta att min sambos midjemått har minskat 6 cm den här veckan!!

Det är väl helt fantastiskt!!

Motion och " kolhydratfattig men rik på fett " -mat is tha shit!!

Är du med?

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad duktiga ni är! Kul att det går så bra. Här är det en ny omgång av viktväktarna som gäller, från tisdag nästa vecka.

2010-01-17 @ 13:56:32
Postat av: Malena

Vad roligt!

Man blir ju ännu mer taggad när det ger sanbba resultat.

Kram M

2010-01-17 @ 15:37:35
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Louise

Det låter faktist riktigt gott! :D



Lycka till i fortsättningen! ♥

2010-01-17 @ 23:20:29
Postat av: Malena

Nej men rackarns!! Igår kväll tackade jag ja till att sitta som make up modell på en skola i Sthlm. Ska vara där vid kl 10 och jag vet inte hur lång tid det tar. jag ska ta reda på det så återkommer jag..



Ja, jag mår bra förutom lite krämpor som jag inte vet hur jag ska bli av med..



Puss!

2010-01-18 @ 09:50:20
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för dina kommentarer, dom piggar upp! :)



Blir jätte sugen på att testa nåra av dom där recepten. Kanske skulle va bra för mig som har så svårt att få i mig mat nu. Få lite nytt och gott att tugga på.



Kram!

2010-01-18 @ 10:30:45
URL: http://johannarodell.blogg.se/
Postat av: Malena

Skulle gärna vilja prova kycklingen med soltorkade tomatos och creme fraiche men hittar inte receptet. HJÄLP!

2010-01-18 @ 12:15:46
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0