Lyxigt värre!

Jag är alldeles SOLO- kvist, barnen och mannen är i stugan i Mora på jullov,
jag är hemma och jobbar...men inte ikväll för jag...

...har precis kommit hem från en supermysig middag hos min Carina.

Hennes Bengt var på hockey så vi har ätit och pratat och pratat och pratat,
HUR MYSIGT SOM HELST!!

Linnea och Adam var oxå hemma,
men de lekte på övervåningen medans vi var nere..

Tack gumman,
jag hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig!!



Här sitter vi vid ån...dagen innan din och Bengts STOOORA dag,
tack än en gång för att jag fick vara din tärna!!



...efter picknick vid ån blev det relax på fyrishov...



..här läser du dina " lycka-till " SMS som inkommit under våran 
mysiga avkopplande  stund på relaxen...



...rakning av benen på hotell- rummet som vi
tillbringade natten på,
natten innan bröllopet...



...och dagen D åkte vi till våran frissa som fixat detta...
...the red beauty bredvid var våran privat chaffis för dagen..

Tessan var den som gjorde dig så vacker, så vacker,
och mig så fin, så fin...



...ja hmmm, vacker var det ja...



..ja så ja nu börjar det likna något!!



...och så tärnans tur...



...klara!!...lite suddiga...men ändå!!
Väldigt fina!!




...och så slutligen Make Upen...



.. och här är bilden på brudparet som kom som julkort nu i jul!!

TACK GOVÄNNER FÖR ALLT!!

ÄLSKAR ER!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Åh, vad roligt det var att se bilderna... Tack själv min goa vän för allt. Måste få se alla bilder någon dag. Jag kan ta med min hårddisk till dig någon kväll!

SUPERMYS

2010-01-07 @ 08:49:21
Postat av: Millan

Åh vad kul att se lite "bakom kulisserna".

Jag får adrenalinkick av att tänka på den där dagen =).............världens finaste brudpar!

2010-01-07 @ 10:58:24
Postat av: Karin

Åh tjejer tack för era kommentarer!!

Åh vet ni va?

Maj närmar sig med illande fart!!

Då får vi ha KUL KUL igen!!

2010-01-07 @ 19:01:38
URL: http://karinsreallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0