Lååång promenad...

Har då tagit årets första lång- prommis!

Det är -12 grader ute men klär man på sig så är det riktigt skönt!
Det bet rejält i kinderna men när jag fick upp tempot så
blev jag varm och rosig!

Nu ska jag gå och göra en Korvgryta ( LCHF- recept) som blir middag idag,
jag jobbar kväll så jag förbereder lite till Clas och barnen.

Har förresten hittat en UNDERBAR BLOGG,
som peppar rejält nu när vi startat upp LCHF- livet!



En vinterbild från exakt ett år sedan då Filip började åka längdskidor!
Nu bränner han runt åkrarna med sin pappa var och varannan kväll
på sina nya Fischer- pjäxor och skidor!!!

Kommentarer
Postat av: Marran

Hallå så roligt att läsa din blogg jag följer varje steg du tar. LCHF here we come.

2010-01-13 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0