Gott nytt år på Er allihopa!!

Hoppas att ni har haft det bra under jul och nyår!

Vi har haft det alldeles toppen- toppen!!
Den enda som saknades var mitt hjärta som var hos sin pappa.

Vi firade nyår i stugan med min svägerska och hennes fina roliga familj!

Det blev många glada skratt och många skidmil i benen,
och då menar jag slalom- mil...inte längdskids- mil...

...och hörrni...tänk att det kan vara så där perfekt roligt
utan att allt blir perfekt...hmmm.. hur tänker hon nu tänker ni.

...jo så här...svågern hade köpt fyrverkerier, vi hade champagne
och tolvslaget och det nya året kunde komma...vi var förberedda!!

Det var bara det att,
vi glömde både fyrverkeri och champagnen hemma i Uppsala,
men vad gör det tänkte vi, vi skålar med barnens pommac istället.

Nåväl..." någon" ( läs jag) ställde ut pommacen för kylning,
det var bara lite för kallt så när vi skulle hämta in den hade den liksom sprängts...
poff...borta...poff...ingen skål i pommac blev det heller...
...men vad gör det för...

♥ det fanns ju annat att skåla i...
♥ grannarna hade fyrverkerier

och

♥ 2010 kom ju i alla fall och jag känner på mig att det kommer att bli ett bra år!!



Här bjuder jag på mig själv lite till och välkomnar det nya året!!

Kommentarer
Postat av: Millan

Hahaha....många skratt, du glömde Silviavinken, hahahaHA!

Det var kul, jättekul, kram, kram

2010-01-05 @ 10:42:23
Postat av: Johanna

Tack för en perfekt jul och vi firar nyår ihop nästa år då mamma :D Saknar dig!



Hahahaha den där bilden är ju för härligt, på gottland va?? :D



Älskar dig!<3333333

2010-01-05 @ 17:01:23
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du kan verkligen spöka ut dig och bjuda på dig själv.

Kram mamma

2010-01-07 @ 10:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0