Godmorgon!!

Vaknade helt mörbultad i morse,
drömde att jag var på Tokio Hotel konsert
med Johanna och hennes kompis ( Elin, hon sov här inatt...)

Efter att vi fått våra biljetter så var Elin putsväck borta,
jag gick in i någon slags information för att efterlysa henne
i högtalarna, men där inne satt en mörk arrogant tant och
ryckte bara på axlarna. Inte nog med det så fick jag lov att
klättra över massa stolar för att komma fram till henne.

Hittade aldrig Elin igen...usch vilken panik!

Ja ibland undrar man vad vissa drömmar betyder,
nog för att vi skall på Tokio Hotel konserten den 4 mars i Globen,
men Elin ska inte med...

Ja ja nog om det...

Är ledig med Filip idag,
vi ska åka iväg med några kassar till återvinningen
samt pantflaskor, kanske en sväng till Ikea...


Skulle behöva komplettera med några ungsformar,
denna 2- pack kostar 39:- på Ikea...som hittat!



Sen blir det hockeyträning med Lucas...

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nä men åh dom där stod ja och höll i idag. Tog mig en sväng in på ikea efter jobbet för att slökolla lite. Såg jätte fina ut! Men blev inget köp för mig...inte idag :)

2010-01-20 @ 16:27:17
URL: http://johannarodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0