Fredag och en bra sådan!!

Är nu klar och redo för en ny dag på jobbet!

Tycker att det är så roligt,
har så mycket på gång och ser våren som
kommer som en riktig guldklimp.

Fast det är rackarns kallt ute så börjar våren
så  sakteliga växa fram i butiken,
man blir glad av blommor och pasteller!

Idag kommer min chef tillbaka efter en resa till Afrika,
hon kommer in och hälsar på och stämmer av lite idag!

Ska bli så kul att träffa henne igen!!


Ha en bra dag allihopa så laddar vi för kvällens premiär av
LET´S DANCE!!


Lite vårnyheter som jag gillar...

Lindex Shop Online - Tunika



Topp 299:-





Lindex Shop Online - Jeans

Jeans 499:-

Bilder lånade från Lindex shop on line...

Nej nu är det bara att dra på mössa och överdragisar
så jag inte fryser rumpan av mig på väg till jobbet!!

Ha det!!


Kommentarer
Postat av: bettan

Ja nu är det dags för våren att komma tycker jag!!är ju super fint väder ute med strålande sol!!!MEN sååååå kallt!!!va på gränby förra veckan, och det är ju alltid lika fint i butiken ;-) ni är så duktiga som kämpar och sliter! men så blir det väl om man har världens roligaste jobb :-) kram på dig!

2010-01-09 @ 15:39:09
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0