Sjukhuset...

Ja, uppdateringen på bloggen är inte den bästa,
men det har bara varit helt sjukt lite tid och lust till det
den senaste veckan.

Har haft en huvudvärk som inte är så nice hela veckan,
har inte orkat göra någonting när jag kommit hem utan
soffan och sömnen har varit mina bästa vänner...

Natten mellan fredag och lördag spydde Filip ett par gånger,
så igår blev det bara att vara hemma och se om fler blev sjuka...
Jag och Johanna mådde illa igår, men det kan ju vara psykiskt,
man blir ju illamående bara av ORDET magsjuka.

Som tur är har det inte blivit mer sjukt än att Lucas är kass i magen,
han är pigg i övrigt.

Jag har STOR respekt för 48 timmars regeln,
vill inte smitta ner andra familjer,
vet ju hur jobbigt det är...

Idag har det blivit en riktig STORSTÄDNING,
man blir liksom sugen på det efter magsjuka!

Johanna har hjälpt mig på nedervåningen,
TACK GUMMAN!
Nu tar jag dammsugarn och går till övervåningen!

DET BÄSTA MED ATT STÄDA ÄR KÄNSLAN EFTERÅT,
NÄR DET ÄR SÅ FINT OCH LUKTAR GOTT I HELA HUSET!

Kommentarer
Postat av: Malena

Å så känner man sig så otroligt nöjd också efter städningen!! :)



Blev orolig när jag läste din rubrik på inlägget, och trodde att ni varit på sjukhus! Skyndade mig igenom ilägget för att komma till det allvarliga sjukhusvistelsen. Men sen insåg jag att ni bara drabbats av otrevlig magsjuka fysiskt/psykiskt. Inte "så bara" såklart men bättre än att vara på sjukhus :)



Skönt att inte hela familjen är på fall iaf. Ta det lungt med huvudet nu....



Kram!

2010-02-22 @ 10:09:04
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0