Helgen del 1...

Har haft en JÄTTEJÄTTEJÄTTE bra helg,
trots små missöden här och där...

I fredags rusade jag från jobbet och hem för att packa bilen
och åka till Dalarna.

Vi kom iväg bra tid och började åka,
efter några mil slutade fläkten att funka
så rutorna blev alldeles isiga på insidan,
gissa om det blev kallt..

ja ja hur som helst så kom vi upp till Borlänge tågstation strax före 20
och där tog jag och Johanna tåget upp till Mora.

Clas och grabbarna åkte till syrran med familj
för att ladda för skidåkning i Romme.

När jag och Johanna kom fram hämtade pappa oss,
och vi skjutsade Johanna till hennes pappa.

När vi kom till pappa ställde han sig och gjorde en jättegod middag,
bestående av fläsk karré, stekt potatis & beasås...MUMS!!
Min farbror var oxå där, så vi drack vin och satt och pratade några timmar,
urmysigt!

Älskar min pappa så det gör ont!
Så mysigt att vara med honom en kväll!

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: gittan

Härligt! När vasaloppet är över och du styr kosan hitåt och har tid, så kan vi ta en kopp te eller nå=)Till sommaren kanske, är nyfiken på å se sommarstugan!=)Kram

2010-02-16 @ 10:04:37
URL: http://bubbelgumosockervadd.blogspot.com
Postat av: Malena

Åh vilken myshelg du haft!! Har undrat om du varit i mOra på sistone och nu fick jag svaret!!



Hade de kul i Romme? Har släktinagr som var där i helgen. Kanske de passerade varann utan att veta att de hade en gemensam bekant. Kul tanke :) Undrar hur många man passerar som känner någon som mna känner :)



Har precis varit i lagerförrådet och packat upp Lisbeth Dahl. Ååå jag blir alldeles salig! Nu ska här fotas!!



På tal om fotas! jag vill bara försäkra mig om att kameran låg i ditt skåp? Du har väl fått tillbkaa den?



Det sparkas och far runt så det kittlas i magen :)



Ska vi ses snart?



Puss!

2010-02-16 @ 12:51:49
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0