Godmorgon!!

Äter frukost framför datorn,
Lucas har fått hit en kompis redan...

De sitter i köket och ritar ett jättekonstverk!
Jag har fått en stor pappersrulle av jobbet för
jättelänge sedan som är ca 1.5 m brettt så det
har vi rullat ut på golvet och så ritar de på det!

Jag börjar jobba kl 14 idag så det blir hemmapyssel på fm.

Känns så skönt att Johanna äntligen fick åka till sin pappa igår,
det blev så att jag och A fick mötas på halva vägen i Hofors,
för det går ju dåligt med tåg.

Ha ett bra sportlov med pappa och övriga familjen nu gumman!

Ute snöar det för fullt igen...
skönt att det inte gjorde det när jag åkte mellan Uppsala och Hofors igår.
Det var faktiskt bara och fina vägar och vackert väder!

Nej nu ska jag lägga in våra räkningar...kul va?

So long babys.....


Kommentarer
Postat av: Malena

Ingen mer snö nu tack!...

Nu vill jag ha sol som smälter snön.

Tänk vilken känsla att få gå ut med bara sneakers och en tunn jeansjacka, höra fåglarna kvittra och bara andas in vår! Jaaa! Nuuu!

2010-02-25 @ 10:48:06
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0