Fjällresa, skidskytte och OS- mössan...

Nu är det skidskyttestafett på TV...
nu jäsiken ska det väl gå bra för våra svenska tjejer!!

Vill så gärna se dem stå på pallen och vinka i sina fina OS- mössor!

Sitter samtidigt och gör en budget inför våran fjällresa v 11.

Jag är så glad att jag fick ledigt och att vi får möjligheten att följa med
goda vänner till Vemdalen på skidsemester!

Skulle så gärna vilja susa nerför backarna med en OS- mössa på skallen,
tycker de är superhärliga. Har precis skrivit ut en beskrivning på hur man gör,
så ska jag be min händiga mamma virka en åt mig!

...om det finns något garn kvar vill säga...det är inte bara jag som gillar dem har jag hört...





Här är härliga Helena Jonsson i den fina supermysiga mössan!!


Kommentarer
Postat av: Malena

Åh! Åker ni till vemdalen? Va roligt! Jag vill också! Önskar jag kunde packa in magen i bubbelplast och susa ner för backen. Men med mina dagliga kramper ser det ut som att jag får lägga allt vad aktivera sig åt sidan nu.. Hade hoppats på att kunna träna minst två månader till men så blidde det inte...

Ja ja, vad gör man inte?... :)



Kramen!

2010-02-25 @ 10:46:04
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0