40- års stassen...

Lindex Shop Online - Topp

Topp från Lindex, till det fantastiska priset 149.-
Bild lånad från Lindex shop on line!

I lördags när vi var på fest så hade jag denna topp på mig,
med en tight kort svart trikåkjol till...
Riktigt snyggt faktiskt och bekvämt!!

Vi hade HUR trevligt som helst med många glada skratt,
vi var 14 st, alldeles lagom!!

Vi unnade oss att ta en taxi hem och det
var så skönt att bara vara Karin & Clas för en kväll,
inte mamma & pappa...om ni förstår vad jag menar...

Resten av helgen bestod av hockeyträning och hemmapyssel,
HELT perfekt!!

Nu ska jag och Filip åka till läkaren med hans öga som
inte ser riktigt OK ut...

Sen blir det kvällsjobb!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Millan

Snyggt! Måste handla igen. Tack för i fredags!! Kram

2010-02-01 @ 16:32:54
Postat av: Millan

Men ögat då? Inflammation?

2010-02-01 @ 16:33:36
Postat av: Anna

Men tack goa Du!!! Ja Du är fantastisk på mat, så jag bangar inte erbjudandet. Hojtar till om jag kommer till storstan, så ska Du få ett besök av gourmet-Anna ;D Kramar i massor

2010-02-03 @ 14:13:09
URL: http://annasklokaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0