Tänk om skorna man bar var hallonbåtar...

Har äntligen satt mig ner en stund, middagen är uppäten,
Karins catering har utfodrat sin bonde och sin svärmor på åkern,
barnen har fått kvällsfika och nu...

" snälla barn, kan jag få fem minuter för mig själv,
mamma behöver det..."

Har haft en riktig "work" out på jobbet idag,
fram och tillbaka upp och ner hit & dit...

Känns i kroppen och fötterna luktar inte hallon precis,
men det gör inget för jag har ett fantastiskt roligt jobb
och underbara arbetskamrater!

Längtar redan till imorgon när jag ska få "work"outa igen...

Nu har mina fem minuter för mig själv tagit slut så nu ska jag
umgås med mina underbara barn innan det är sängdax!

Imorgon drar vi upp till mina kusiners barns dop i Mora...

Så ikväll blir det en sysselsättning som jag är himlans bra på: PACKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0