Lite bilder från stugan...



Här är vårat gulliga lilla kök...planen är ( läs min plan...:) att det ska bli
en dörr ut på verandan här ifrån. Köket är litet men det får plats både
diskmaskin och tvättmaskin...det är lyx, tycker jag! 



Här är allrummet, denna del av det kallar jag för salongen.
Alla möbler ingick i stugköpet,
de funkar bra men planen är att vi ska skaffa någon sorts
hörnsoffa med bäddfunktion. Soffan som finns där nu är en bäddsoffa
och man sover superskönt i den, det säger alla gäster som sovit i den oxå.
Jag har lagt ett överkast över soffan som egentligen är grön...
Väggarna skall målas vita, och sen har jag bestämt mig för blå & röda detaljer
och dalahästar såklart som tema...



Andra delen av allrummet där vi äter om vi inte sitter ute på vår
40 kvadratmeter stooora veranda...
stolarna ska jag klä om i något neutralt tyg,
men har inte sett något som jag gillar ännu...



Jag och syrran gjorde en riktig lyxmiddag till oss och barnen på
lördagkvällen. Här är en sallad som jag snott receptet på av min
vän Carina...det är den helt klart grymmaste sallad jag ätit, i kannan
är det en dressing till salladen som är hur god som helst...

Tabletterna på bilden hittade jag på Åhléns på halva reapriset, 8 kr st...
De passade superbra i stugan!

Fyndade oxå 3 jättefina picknick korgar som jag ska ha som förvaring i hallen
hemma här i Uppsala...Oj vad jag shoppar...men det är ju så kul att fynda!!
Dem får ni se senare...



Kärleksstigen...visst är det vackert?



Jag och min älskade syster!

Tack för en urmysig helg, hoppas att vi träffas snart igen!


Min Lucas och syrrans yngsta Sandra,
de är SÅÅ lika, man skulle kunna tro att
de är tvillingar...



Älskade busiga barnen laddar med en liten drink innan maten...

Ja det var lite bilder från helgen i stugan,
har några till men det får bli i ett annat inlägg...
Förstår ni att jag älskar att vara i stugan?




Kommentarer
Postat av: Millan

Underbara, magiska, vackra, rofyllda och mäktiga plats! I LOOOOOVE

2010-08-02 @ 19:50:19
Postat av: Malena

Åhhhh så kul att få se bilder från stugan och alla andra bilder med!

Heja Karins blogg!!



KOmmer in med en reklamation i veckan.. Kul va? :)



Kram!

2010-08-02 @ 22:38:08
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad fint ni har det i stugan ! Förstår att du älskar att åka dit. Hoppas du haft en skön sommar ! Kram Lena

2010-08-03 @ 13:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0