Ledig...

Har nu återgått till mitt vanliga schema och arbetsnarkomanen i mig
måste sakteliga trappa ner.

Det blir JÄTTESTOR skillnad från att jobba mån - fre 8-16 mot
nu oregelbundet och ledig dag här och där.

Jag har ju en tendens att slukas upp av jobbet totalt när jag " styr"
skeppet, det är mycket planering HELA tiden och jag kan inte
stänga av när jag kommer hem.

Det är ju så roligt, men det får inte ta tid
och planering av familjen vilket det tyvärr gör.
Men det är ju så kul...

Ja ja hur som helst så är jag ledig idag och var det igår också.

Idag har jag Filip och hans bästaste Adam här hemma...de
har intressanta diskussioner inne vid tv:n hör jag.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: carina

Hoppas att ni får en mysig dag! Kram till er alla.

2010-08-23 @ 10:41:07
Postat av: Malena

En dejt snart? :)

2010-08-25 @ 09:05:24
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0