Kattnepeta...

I förra inlägget skrev jag ju att Kantnepeta var en av mina favoriter...

jag verkar inte vara ensam om det i den här familjen..



Vår katt Simba bokstavligt hugger i sig av Kantnepetan...



Simba är ju en väldigt sällskaplig katt så jag trodde att det var tillfälligt
att han la sig i rabatten när jag var där häromdagen...men nu när jag var ute
på morgonen och skickade iväg Filip på fotboll så låg han där igen.

Ja vi får väl se hur rabatterna klarar sig...hönor som sprätter och katt som
nafsar i sig favoriterna...förresten så läste jag att man skulle klippa ner
Kantenepetan nu så blir det fler blommor, jag gör´t i eftermiddag.

Idag ska jag vara matchvärd när Lucas är med och spelar på Vaksaladagen,
det är jättefint väder ute så det blir härligt att spendera dagen vid fotbollsplanen.

Igår var vi hos min fina svägerska på födelsedags- fest, det var SUPERMYSIGT och roligt,
TACK RARA...
Det går alldeles för långt mellan gångerna,
varför är det så?

Imorgon hoppas jag på fint väder igen så jag kan vara ute i rabatterna igen...
och vet ni vad...nästa fredag har jag bokat in städhjälp här hemma,
sen kommer de varannan vecka och det ska bli så underbart!
Åh vad jag längtar!!




Kommentarer
Postat av: gittan

Det gör du helt rätt i , med städhjälp!!!Kan man så ska man deffinitivt!

2010-08-30 @ 09:32:23
URL: http://bubbelgumosockervadd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0