Jag är en gardinoholic...

Ofta när jag pratar med vänner så inser jag att jag inte är som
alla andra...

Jag ÄLSKAR att byta gardiner, man kan ju förändra ett rum så himla enkelt...
och billigt...

Många verkar liksom köpa dyra dyra gardiner och byter typ vart femte år...
men inte jag inte...jag köper billiga gardiner och byter typ var femte månad...
Me like...  ( upptäckte precis att jag skriver som min tonåring pratar...liksom, typ...
men det bjuder jag på.)

Nu har vi precis käkat och efter att jag har plockat undan i köket ska jag svida
om mitt vardagsrum...har beställt nya paneler från Ellos i mörkturkos...så fin färg!!!

Bjuder här på några fler bilder från helgen på mina skatter i världen...



Sandra & Lucas vid älven...



Får jag bada??



Tokiga lilla unge...badar i älven i bara 16 gradigt vatten...



DS- klubben...




Min fina fina Johanna...söt så det är läskigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0