Hemmaskrot...

Har varit ute på morgonen och planterat om lite och
plockat ute på gården.

Borde klippa gräset men jag har slut på allergimedicin så
jag väntar tills jag köpt mer...vill inte bli helt igensvullen.

Barnen cyklar mellan oss och farmor,
frihet...

Nu ska jag ta och skruva ihop Johannas sminkbord,
så hon kan pyssla med det idag...men först är det nog
bäst att jag går och häller ett kallt glas vatten över henne.
Har försökt väcka henne fyra gånger nu,
men hon drar bara täcket ännu mer över huvudet.

Måste bara få berätta vad jag gjorde igår...

Stina på jobbet kom gladeligen och gav mig en lapp på
vilka storleksrullar vi behövde beställa.
Superbra sa jag..då kan jag beställa idag!

Men som det alltid på jobbet så ska man bara göra det,
och det, och det, innan man kommer till skott...och nånstans
på vägen försvann beställningslistan men vi sa att den kommer
nog fram...

Den kom inte fram så jag tänkte att jag får väl kolla upp
vad som ska beställas igen...

Jag avslutade min arbetsdag och åkte hem, som vanligt brukar jag byta om
till hemma mys kläder och när jag tar av mig tröjan så sticker det upp något
vitt ur BH:n!!!

Beställningslistan!!!

Har inget minne av att jag stoppade den där, men jag gjorde väl det i farten,
omedvetet för att jag INTE skulle tappa bort den...

Imorgon är det jag som beställer innan den försvinner igen,
nu ligger lappen i min väska, inte i BH:n...

Kommentarer
Postat av: Malena

Haha! Du kanske ska skaffa större BH storlek så du får plats med fler lappar ;)



Kramar!

2010-08-09 @ 11:09:24
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0