Hemmadag...

Är ledig idag och det är jätteskönt...

Ska försöka få lite ordning här hemma,
började med sovrummet igår och det tog sin lilla tid
kan man säga...ska damma där idag så är det klart för den här gången.

Måste skaffa städhjälp,
vi hinner inte med...tydligen...och så älskar jag inte att städa,
men jag älskar att ha fint..ingen bra kombination.

Vi bor i ett hus som är väldigt slitet så på vissa ställen GÅR det inte att göra rent,
som tur är ska vi snart börja våran renovering.

Är HYPER inspirerad och vet precis hur det ska se ut,
planeringen av köket är inte klockren än,
men det kommer...

iiiihhh det kommer att bli så fint när det är klart!

Ja, mina vänner nu är vardagen verkligen tillbaka igen.
Idag har barnen börjat skolan igen och träningar och allt vad det nu innebär.

Måste skaffa en kalender eller hitta ett system som gör att jag kommer ihåg allt,
känner hur hjärtat klappar och huvudet låser sig av stress...men...jag ska fixa det här.

Ska lyssna på en klok kvinna som sa:

" gå och lägg dig i tid på kvällarna så du kan gå upp tidigt och
få en timme för dig själv innan barnen vaknar"

SKA göra det...lovar...

Kommentarer
Postat av: Malena

Det pirrar ju tom i MIN mage för att ni snart ska börja renovera!! :D Tokigt!!

Det kommer säkert bli kanoners!!



Ta nu en sak i taget och andas!! Du kommer att fixa allt! Tänk inte ens ordet stress!



Å du! Skaffa städhjälp! :)



Kramar!!

2010-08-18 @ 10:03:40
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Å du! Saknar dig!!



Fölåt att jag inte ringt upp ang låtar och sångerskor...



jag har hittat låtarna vi ska ha och jag har en skönsjungande kusin som kanske ska sjunga. Men OM hon nu inte gör det så hör jag av mig. Hoppas få veta snart.



Kram!

2010-08-18 @ 10:06:19
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Millan

STÄDHJÄLP. Prio ett!!

Guuuud så skönt!



Kram till dig

2010-08-18 @ 17:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0