Up´s N Down´s...

Här har ni mig...:)

Jag har väldigt mycket omkring mig nu,
har den här veckan svikit min son ngt fruktansvärt
genom att missa hans fotografering med fotbollen...

Det gjorde SÅ ont i mitt MAMMA hjärta att såra honom så,
fick mig att tänka efter en hel del.

Igår kände jag mig helt slut & gråtfärdig,
men idag känns det bättre igen.

Jag har tagit itu med ngt jobbigt plus att jag fixat en del som verkligen syns.

Ofta i vardagen och jobbet så gör man så mycket som inte syns,
men som måste göras och som har betydelse.
Men ibland är det så JÄKLA skönt att få SE resultatet av jobbet.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar upp
och vara en inspirerande och glad tjej imorgon!

kramar i massor!!!


Kommentarer
Postat av: Lizen

Du ÄR en inspirerande och glad tjej!

Har inte varit in här på länge och har själv inte bloggat på evigheter.. Men nu är jag på G igen!

Skicka gärna upp en länk på Fb när du bloggat så jag kommer ihåg att gå in!

Å du.. Du ÄR en toppenmamma! Ibland missar man viktiga saker, men jag vet att dina barn älskar dig lika mycket för det!

Kram <3

2010-04-29 @ 11:45:05
URL: http://kullanpalandet.blogspot.com
Postat av: Carina

Pussgurkan! Ibland går det inte att få ihop allt! Det blir fler tillfällen med fotbollsbilder. Stora kramen till dig! Vi ses i morgon. Hoppas på många härliga skratt tillsammans med ER.

2010-04-29 @ 14:33:15
Postat av: Malena

KRAM till dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var inte för hård mot dig själv.



Längtar efter att få träffa dig!

Jag kan väl sitta på en skateboard på Måndag och du putta på. Det ska väl gå bra det! :D



Hoppas att ni får en riktigt härlig Valborg!



Kram igen!

2010-04-29 @ 21:11:01
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Jo jag tänkte väl att ni säkert har någon hemma ;)

2010-04-30 @ 10:58:42
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Basketbollen i rumpan har krypit tillbaka för denna gång. Sa åt honom att stilla sig lite så jag kan susa runt på stockholms gator på Måndag.



Känns mycket bättre idag!

Var till och med ute och räffsade löv igår kväll! Kan inte minnas när jag var så aktiv sist :)



Kramar!

2010-05-01 @ 10:50:40
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0