Rikedom sitter inte i hur mycket pengar som finns på kontot...:)

Är fortfarande hos syster,
vi har kämpat sen jag kom igår morse.

Vi har så kul tillsammans och kommer fram till
så mycket bra saker när vi pratar om allt möjligt.

Bland annat har vi kommit fram till att vi är fruktansvärt RIKA!

Våran förmögenhet består av glädje, vänskap och en stark tro
på framtiden...den består också av idéer och massa lust...

Känns som att INGENTING är omöjligt bara man har tron
och hoppet kvar!

SÅ skönt att se glädjen i ögonen på en människa man bryr
sig SÅ FRUKTANSVÄRT mycket om...

Det här kommer bli SÅ bra,
det är jag säker på.

Jag är SÄKER på mycket nu för tiden,
tycker om det uttrycket lika mycket som detta:

JAG HAR BESTÄMT MIG!

Kommentarer
Postat av: Malena

Ja!! :D

2010-04-06 @ 09:28:07
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Du har fått en Award av mig på min blogg!

Puss!

2010-04-06 @ 09:30:20
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0